Plată și livrare

Plasarea comenzilor pe site

Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea produselor dorite în coșul de cumpărături si furnizarea informatiilor de livrare si facturare, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.

Metode de plată și livrare a comenzilor

Pentru plata comenzii, în funcție de preferințe sau de opțiunile disponibile pentru comanda respectivă, se acceptă card bancar (Visa, MasterCard) sau numerar la livrare (ramburs). Comenzile sunt expediate prin curierat rapid. Termenul de livrare al produselor prin curierat rapid se încadrează în mod normal între 1-3 zile lucratoare din momentul înregistrării comenzii pe site-ul www.nuoderm.ro. De cele mai multe ori, curierul va livra comenzile în 1-3 zile lucrătoare de la expedierea acestora. Vânzătorul se angajează să trimită numărul de urmărire pentru fiecare comandă expediată prin curierat rapid, în email-ul de confirmare a expedierii. Din diverse motive este posibil ca livrările efectuate de transportator să nu fie făcute în maxim 1-3 zile lucrătoare (condiții meteo nefavorabile, greve, erori de sistem, etc.), iar in aceste situații vă rugăm să cereți detalii despre coletul dumneavoastră în scris sau telefonic, firmei de curierat, folosind numărul de urmărire AWB regăsit în email-ul primit de la noi, iar în cazul în care nu sunteți mulțumiți de serviciile de transport furnizate de firma de curierat, vă rugăm să ne anunțați de situația creată pentru a remedia problema.

Termenul de livrare poate fi depășit in anumite cazuri precum perioade de promoții (Black Friday, Reduceri de Crăciun, Campaniile de Paște etc.) sau perioade în care drumurile sunt impracticabile (inundații, căderi masive de zăpadă etc.).

Vânzătorul nu este responsabil pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: condiții meteo nefavorabile, accidente rutiere, greve, calamități, manifestări de stradă sau alte situații speciale ce ar putea împiedica curierul rapid să livreze coletele în termen de 1-3 zile (exemplu de alte situații: erori de sistem ale transportatorilor, volum mare pe ruta respectivă etc.).

Vânzătorul nu va plăti despăgubiri pentru prejudiciile cauzate de nelivrarea la timp a produselor. Vânzătorul nu acordă compensații pentru coletele livrate cu întârziere din motive care nu țin de competența vânzătorului.

Clientul își poate exercita dreptul de retragere și poate refuza orice colet livrat cu întârziere.

S.C. NUODERM S.R.L. oferă transport gratuit pentru orice produs.

S.C. NUODERM S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica conditiile in care se acorda transportul gratuit, sa modifice firma de curierat utilizata sau costul serviciilor de transport. Orice asemenea modificare va fi adusa la cunostinta clientilor prin intermediul informatiilor prezentate pe site si va fi aplicabila doar comenzilor viitoare, nu celor deja plasate de catre client.

Livrarea teritorială

Cu toate ca Site-ul www.nuoderm.ro este accesibil în întreaga lume, S.C. NUODERM S.R.L. oferă și vinde produse și expediază colete doar către adrese de pe teritoriul României. Vânzătorul își rezervă dreptul de a limita, la propria discreție, accesul la Site și/sau furnizarea oricărei cantități a oricărui produs sau serviciu oricărei persoane, zone geografice sau jurisdicții daca se dorește acest lucru.

Facturare plată

Prețurile produselor și serviciilor afișate sunt exprimate în lei și includ T.V.A. conform legislației în vigoare. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru produsele și serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii precum şi pentru orice alte plăți aferente comenzii, inclusiv facturi de stornare în format electronic, prin adăugarea facturii în contul clientului (daca acesta  exista) sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de client.

Pentru o corectă comunicare a facturii aferente comenzii, clientului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi existente în Contul meu.

În cazul în care comenzile se achită cu un card asociat unui cont în alta monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv. Pentru plata cu cardul bancar, vânzătorul nu percepe comisioane suplimentare.